Textha

عکس-موزیک-نرم افزار-بازی و...

Textha

عکس-موزیک-نرم افزار-بازی و...

دانلود بازی Need for Speed The Run به همراه کرک معتبر

در بازی Need for Speed The Run شما در مراکز شهری شلوغ و پر جمعیت ، کوهستان های یخ زده و دره های عمیق با سرعت تمام رانندگی می کنید و در تمام این مسیرها در حال فرار از نیروهای پلیس هستید. از Golden Gate تا Empire State را در یک مسابقه هیجان انگیز رانندگی طی خواهید کرد.تمام مسیرهای سان فرانسیسکو و نیویورک در این بازی به شکل بسیار زیبایی طراحی شده اند. هیچ قانونی در شهرها ، بیابان ها ، کوهستان ها و دره های عمیق وجود ندارد ، تنها شما باید با بیشترین سرعت به سمت خط پایان حرکت کنید.

جک برای زندگی اش است که مسابقه می دهد ، شما باید او را از خطرات و گذشته تاریکش نجات دهید. این بستگی به شما دارد که جک وارد نیویورک شود یا خیر.

می توانید با دوستان خود مسابقه دهید و هیجان بیشتری را در این بازی تجربه کنید. مسابقه های اتومبیل رانی توسط موتور قدرتمند Frostbite 2 طراحی شده اند. این موتور که توسط شرکت DICE Studio ساخته شده است گیم پلی بازی را کاملا متحول کرده است. جلوه های ویژه ، جزئیات بسیار زیاد تصویر  و انیمیشن های زیبا را می توان نتیجه این موتور قدرتمند داشت.

حداقل سیستم مورد نیاز:


* CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo or equal AMD
* RAM: 3 GB
* HDD: 18 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* DirectX: Version 10
* Network: 512 KBPS Internet connection or better

 

http://www.51t.com/UploadFile/2011678525330.jpg


 

توضیحات نصب: ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما غیر فعال می باشد. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack  را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. ایران دانلود امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

 

فرمت فرمت: RAR

حجم حجم:6.6 گیگا بایت

دانلود  لینک های دانلود:

 

دانلود قسمت اول با حجم  700 مگابایت

 

  دانلود قسمت دوم با حجم 700 مگابایت


 
دانلود قسمت سوم با حجم 700مگابایت


 
دانلود قسمت چهارم با حجم 700 مگابایت


 
دانلود قسمت پنجم با حجم 700 مگابایت


 
دانلود  قسمت ششم با حجم 700 مگابایت

 

دانلود قسمت هفتم با حجم 700 مگابایت


دانلود قسمت هشتم با حجم 700 مگابایت


 دانلود قسمت نهم با حجم 700 مگابایت


دانلود قسمت دهم با حجم  500 مگابایت

رمز رمز:رمز فایل : www.deltafoxy.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد